11. Oct 2018.

Vrtoglavi let „pilota“

O tome koliko je neki izvođač ili bend popularan govori i broj fanova, prodatih albuma, pregleda na YouTube, rasprodatih koncerata ali – u 21.veku – koliko se o vama priča i „trenduje“ na društvenim mrežama. A u toj kategoriji prvo mesto trenutno drži bend „twenty one pilots“.

Pored toga što je njihov novi album „Trench“ ( https://www.mascom.rs/sr/pop/cd/twenty-one-pilots-trench-pid-7948.1.135.html )oborio rekord kao album za koji je vladalo najveće interesovanje još i pre nego što je, početkom oktobra, objavljen - oni su bend kojima je pošlo za rukom da novim albumom ponove fantastičan uspeh debitantskog „Blurryface“.

Svaka pesma na „Blurryface" postala je zlatna, platinasta ili multiplatinasta – što je prvi album kome je to pošlo za rukom u istoriji. Po svoj prilici, tim putem ide „Trench“, na kom se nalazi četrnaest pesama koje bendu daju širok raspon mogućnosti za miksovanje različitih stilova i žanrova – što je njihov zaštitni znak.

Promocija novog albuma bila je eksplozivna ( baš kao i njihov nedavni nastup na AMA – American Music Awards): „napali“ su publiku sa tri spota, zapravo trilogijom koje je pričala priču. Počeli su sa „Jumpsuit“, zatim sa „Nico and the Niners“ i završili sa „Levitate“- a spotovi nas uvode u umove Tyler Josepha i  Josh Duna. Ovo je bilo sasvim dovoljno da „zapali“ njihovu vernu bazu fanova ( takozvanu Skelton Clique) koja je i krenula sa „teorijama zavere“, šta spotovi zapravo znače, da li otkrivaju tajne albuma i o čemu se zapravo u „Trenchu“ radi.

Od kako je početkom oktobra objavljen „Trench“ je zaradio samo pozitivne kritike a već je prodato više od milion i po primeraka albuma.

Ostale vesti

Sve vesti