1. avgust 2023.

Tik Tok i Warner Music Group potpisali višegodišnji ugovor o licenciranju

Warner Music Group je objavio sveobuhvatnu saradnju sa platformom TikTok koja je prva takve vrste.

To će doneti nove prilike za zaradu, promociju i reklamu za naše muzičare i autore, a istovremeno ojačati vezu s TikTok publikom koji su strastveni muzički fanovi.

"Presrećni smo i uzbuđeni zbog nove faze saradnje s TikTok-om. Kroz ovu unapređenu saradnju koja koristi obema kompanijama, možemo zajedno doneti više vrednosti našim muzičarima i autorima u Warner Music Group-i, kao i korisnicima TikTok-a." — Robert Kyncl, CEO, Warner Music Group.

Robert Kyncl je ranije bio glavni direktor za poslovne aktivnosti u YouTube-u, gde je radio 12 godina, a početkom 2023. je postao glavni izvršni direktor Warner Music Group-a.

Kyncl je18. jula, zajedno s CEO-om TikTok-a, Shou Zi Chew-om, objavio značajno partnerstvo koje obojica nazivaju "prvim dogovorom ovog tipa". To ukazuje na novi način poslovanja između velikih muzičkih kompanija i TikTok-a koji je u vlasništvu kompanije ByteDance.

Šta to zapravo znači?

U zajedničkom saopštenju za medije, TikTok i Warner su pojasnili da će ovaj novi "višegodišnji, multiproduktni" dogovor omogućiti Warner Music Group-u da licencira pesme iz Warner Recorded Music i Warner Chappell Music kataloga za korišćenje na TikTok-u, TikTok Music-u, kao i u ByteDance-ovoj aplikaciji za uređivanje video sadržaja CapCut. Takođe, uključuje licenciranje muzike u TikTok-ovoj komercijalnoj muzičkoj biblioteci (komercijalna muzička biblioteka koja omogućava brendovima gotovo trenutno licenciranje muzike za reklame na TikTok-u, što bi, kako je sugerisao Ole Obermann, glavni direktor za muziku na TikTok-u, moglo znatno povećati tržište za sinhronizaciju muzike širom sveta.)

U saopštenju za medije se takođe navodi da će ovaj novi dogovor omogućiti "WMG-u i TikTok-u da pronađu nove načine za rast prihoda i promocije na TikTok-u", kao i za razvoj novih mogućnosti za obožavaoce muzike, kao što su prodaja merchandise-a, karata i digitalnih proizvoda i usluga i slično.

"Veoma smo uzbuđeni što sarađujemo s Warner Music Group-om kako bismo stvorili zajedničku viziju za budućnost u kojoj će muzičari, autori, fanovi muzike i čitava industrija imati koristi od otkrivanja nove muzike putem TikTok platformi." — Shou Chew, CEO, TikTok

Robert Kyncl, CEO, Warner Music Group, je rekao: "Srećni smo i uzbuđeni zbog ove nove faze saradnje s TikTok-om.

Ostale vesti

Sve vesti