U svojoj novogodišnjoj poruci zaposlenima u kompaniji širom sveta, CEO WMG Robert Kincl stavlja naglasak na prilagođavanje promenama u industriji i podršci transparentnoj i fleksibilnoj radnoj atmosferi punoj poštovanja, odražavajući tako posvećenost ostanku kompanije u samom vrhu muzičke industrije koja evoluira.
Muzička industrija se 2024. godine nalazi u potpuno drugačijem stanju nego pre deset godina: globalni prihodi od snimljene muzike u 2014. bili su upola manji od sadašnjih, prema podacima koje je objavio IFPI. Pitanje je šta nam donosi sledećih deset godina u globalnom muzičkom poslovanju? I kako najveći igrači mogu osigurati da budu u poziciji da to maksimalno iskoriste?
Početkom ove godine, CEO Warner Music Grupe, Robert Kincl, predstavio je svoje planove za WMG kako da postigne upravo to - u internom dokumentu poslatom globalnom timu kompanije. Kincl je istakao tri ključne oblasti na koje će se WMG fokusirati u 2024. Godini: povećanje interakcije sa muzikom, uvećanje vrednosti muzike i evoluciju načina međusobne saradnje zaposlenih u WMG-u. "Kako ulazimo u novu godinu, jedna stvar koju bih želeo da svi zapamtimo jeste da se naš svet temeljno promenio", rekao je Kincl zaposlenima u WMG. "Muzički biznis je sada na sasvim drugačijem mestu nego pre deset godina. Sada smo na poziciji snage i vreme je da se unapredimo za budućnost."
Kincl, koji se pridružio WMG-u kao izvršni direktor pre godinu dana, napisao je u ovom internom dokumentu da je "Warner najjači kada omogućava dualnosti našeg poslovanja". Dodao je: "Pokazujemo da WMG može predstavljati najbolje od oba sveta: i muziku i tehnologiju, globalno i lokalno, skaliranje i brzinu, precizne podatke i intuiciju, individualne talente i kolektivni uticaj… Danas i sutra. Zato nazivam 2024. godinu 'Godinom Sledećih 10' - godinom kada se krećemo brzo kako bismo se nametnuli kao pobednici za narednu deceniju u novom svetu. Moramo doneti hrabre, inteligentne odluke o tome gde ćemo uložiti našu ekspertizu, investicije i energiju. Ispunićemo rast ove kompanije istom snalažljivošću i odlučnošću s kojom razvijamo naše umetnike i tekstopisce. Na kraju, to je ono što će im najbolje služiti."
Evo kako Kincl detaljnije vidi svaku od tri ključne oblasti koje je naveo kao ključne za rast muzičke industrije i Warner Music Grupe:
1. Povećanje interakcije sa muzikom (engagement):
A. A&R strategija:
B. Jačanje marketinga:
C. Upravljanje katalogom:
D. Distribucija i administracija:
2. Uvećanje vrednosti muzike:
A. Usklađivanje odnosa s DSP-ovima:
B. Uređivanje sadržaja:
C. Direktni proizvodi na relaciji umetnik - superfanovi:
3. Evolucija međusobne saradnje zaposlenih u WMG-u:
A. Veštine i ponašanja:
B. Transparentnost:
C. Fleksibilnost i inovacije:
D. Poštovanje i poverenje:
U suštini, Kinclova vizija za 2024. u WMG-u se vrti oko sveobuhvatne strategije koja uključuje fokusirani A&R, strateški marketing, efikasno upravljanje katalogom, optimizaciju vrednosti i saradnju u inovativnom random okruženju. Naglasak na prilagođavanje promenama u industriji i podršci transparentnoj i fleksibilnoj radnoj atmosferi punoj poštovanja, odražava posvećenost ostanku u samom vrhu muzičke industrije koja evoluira.